Top Instagram Romanian Brands 2015. Propune și tu unul

Acum m-am uitat din curiozitate să văd când am postat prima poză pe  Instagram. Era în data de 13 decembrie 2012:

O poză cu Marian Hurducaș realizată în cadrul Instagramology, prima conferinţa despre Instagram din România (organizată de Roby Katai).

#instagramology Hurducas are asteptari de la branduri sa foloseasca instagram inteligent.

A photo posted by Teodora Neagu (@teodoraneagu) on

 

Conferința a adunat aproximativ 50 de persoane la Casa TIFF, iar speakerii au fost Alina Crâncău, Marian Hurducaş, Dragoş Alexa, Dragoş Luduşan. 

Primul meu cont Instagram – Tiparo

Prima oară când am instalat aplicația și am creat un cont a fost al magazinului online Tiparo, în octombrie 2012. De atunci postăm fotografii de la lucrari de decor, din birou si de la producţie, dar nu cu regularitate.

  1. Prima mică campanie desfășurată s-a numit #CadoulPerfect și a fost un concurs.
  2. A doua acţiune pe Instagram: Concurs cu cărţi poştale cu fotografii frumoase surprinse sub hashtagul #RomaniaMagica (detalii aici).

Detalii: Noi am propus o temă săptămânală și tot săptămânal am ales câștigătorii. Tiparo a livrat cărțile poștale cu fotografiile Instagramerilor incadrate intr-un un design realizat de noi. A fost o campanie menită să pună accentul pe frumusețile României și să promoveze ideea de cărți poștale  realizate cu fotografii exclusiv de pe Instagram. A fost o idee de succes si am avut multi participanți, deși atunci era cam la început Instagram în România.

Statistici utilizatori

Conform Markataing.com:

  • În iulie 2014 au fost 120,767 de utilizatori, din care activi au fost 41.823
  • În iulie 2015 – 273,873 utilizatori din care activiau fost 140.253.

Pentru a aduna informaţii despre statusul brandurilor din România, despre activitatea lor pe Instagram, şi de a oferi răspunsuri și date pentru piaţa locală, Roby Katai a lansat prima ediţie a proiectului:

Top Instagram Romanian Brands 2015

Blogul de marketing si social media Markataing a lansat proiectul “Top Instagram Romanian Brands” 2015. Scopul lui este să evalueze în premieră activitatea brandurilor din Romania pe Instagram.

Detalii legate de prima ediţie:

  • Poate să participe orice brand care are un cont activ de Instagram
  • Perioada de nominalizare se va desfăşura până în data de 30 septembrie 2015
  • Preselecţia se va face în funcţie de calitatea fotografiilor, activitatea pe Instagram, strategia de comunicare
  • Juriul va fi format din echipa Instagramology, consultanţi social media şi instagrammeri.

Dacă urmărești sau administrezi un cont Instagram pentru un brand, magazin, orice fel de firmă, te invit să completezi formularul.

Răspunsurile ajung la Roby Katai, inițiatorul proiectului. Felicitări pentru idee, abia aştept rezultatele.

Ai ceva de spus? Nu ezita!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.